Ritzaus historie
Tilsted Com samarbejder med de bedste i medieverdenen for at opnå de bedste resultater
I 1864 vender sekondløjtnant Erik Nicolai Ritzau hjem fra krigen mod prøjserne. Usikker på sin fremtid som dagbladsjournalist får han et godt råd: Se på Reuters i London, Wolff i Berlin, Havas i Paris. Start et dansk telegrambureau.
I et beskedent lokale [...]
Medierne har været fulde af valgstof siden Lars Løkke Rasmussen trykkede på valgknappen, og valgkampen har også resulteret i en rekorddyr, politisk reklamekrig, skriver Børsen.
Tallene stammer fra Gallup Adfacts, og de viser, at de politiske partier i valgkampens første ti dage har øget deres reklameforbrug med 225 procent i forhold til samme periode under sidste [...]
96 procent af virksomhederne og organisatiomer betragter PR som en vigtig del af aktiviteterne. Og 78 procent af topcheferne i moderne virksomheder anser i dag PR som en fast del af forretningen.
Det oplyser Markedsføring med henvisning til en uafhængig global undersøgelse, som researchbureauet Brainjuicer har foretaget blandt 150 topledere fra USA, Storbritannien og EMEA-markederne.
Næsten to [...]