Valgblad får både ros og ris

Socialdemokraternes kulturordfører og folketingskandidat Mogens Jensen har udgivet et blad om sig selv og sin politik, som han har husstandsomdelt til 25.000 husstande i Herning og omegn. Dermed tyvstarter Mogens Jensen en valgkamp, som endnu ikke er udskrevet.

Mogens Jensens blad vækker både beundring og kritik hos kommunikationsrådgiver Bent Tilsted fra Tilsted.com i Naur.

- Jeg synes, det er et flot blad og en ny måde at gøre tingene på. Men jeg har svært ved at opfatte det hele seriøst. For mig bliver det lige rigelig meget Mogens, siger Bent Tilsted.

Politik som salgsvare
Bent Tilsted er ikke i tvivl om, hvad bladet er tænkt som.

- I dag er politiske budskaber ofte en salgsvare, og det her er en salgsvare, siger han.

Prisen for de 25.000 eksemplarer af valgbladet vil Mogens Jensen ikke ud med. Men Bent Tilsted giver gerne et bud.

- For trykningen, forarbejdet og distributionen vil jeg tro, at vi er oppe på en pris mellem 100.000 og 200.000, siger kommunikationsrådgiveren fra Naur.

Lukket for kommentarer.